מדיניות ביטולים והחזרות

 

  • הדרכים למימוש הזכות:בהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן, התשמ”א- 1981 (להלן: "החוק"), רשאי רוכש מוצר באתר לבטלאת העסקה בהודעה בכתב לשירות הלקוחות של ASSA ABLOY באמצעות הדואר האלקטרוני: sherut@yalelock.co.ilאו בטלפון 03-9615955;

 

  • עד מתי ניתן לבטל: באופן כללי, על פי הוראות סעיף 14(ג) לחוק ניתן לבטל את העסקה בתוך 14 יום מקבלת המוצר או הפרטים ביחס אליו (פרטים אלו מופיעים באתר ובמסגרת ההזמנה שמבצע הלקוח, דהיינו, פרטי המוכרת, מחיר, תנאי תשלום, זיהוי המוצר), לפי המאוחר. 

 

על אף האמור לעיל, בהתאם להוראות סעיף 14.ג.1 לחוק, אדם עם מוגבלות, אזרח ותיק או עולה חדש, רשאי לבטל את העסקה בתוך ארבעה חודשים מיום קבלת המוצר או מיום או קבלת הפרטים ביחס אליו כאמור לעיל, לפי המאוחר, וזאת, בתנאים הקבועים בחוק. בהתאם לחוק ASSA ABLOY תהיה רשאית לבקש מלקוח כאמור תעודה, כמפורט בחוק, המוכיחה כי הוא אדם עם מוגבלות, אזרח ותיק או עולה חדש, לפי העניין.

 

  • איך מחזירים את המוצר: על הלקוח להחזיר את המוצרל- ASSA ABLOYבמשרדיה (ברח' חירות 1, יבנה), באחריותו ועל חשבונו, כשהוא שלם ותקין ומבלי שנעשה בו שימוש.

                         

  • איך מקבלים זיכוי כספי:בכפוף לזכותו של הלקוח לבטל את העסקה על פי חוק כאמור לעיל, תשיב ASSA ABLOYאת הסכומים ששילם הלקוח בניכוי הסכומים הקבועים בחוק ובתקנות על פיו, בדרך של ביטול החיוב או זיכוי כרטיס האשראי באמצעותו שילם הלקוח, לפי העניין.

 

  • החזרה של מוצר מחמת פגם: מבלי לגרוע מהאמור לעיל, החזרה של מוצר מחמת פגם ו/או ביטול עסקה במקרה כאמור לאחר התקופה הקבועה בחוק תעשה בכפוף ובהתאם לתנאי תעודת האחריות הרלבנטית, שעותק ממנה ניתן למצוא באתר החברה.